Kan een penis te groot zijn voor het hebben van geslachtsgemeenschap?

2 weken geleden
12.6K
Thecis
2 weken geleden
In theorie is het mogelijk, in de praktijk komt dit eigenlijk niet voor. Wat veel waarschijnlijker is, is dat de vrouw waarschijnlijk een vorm van dyspareunie heeft (pijnklachten bij geslachtsgemeenschap).
Een seksuoloog kan hier vaak bij helpen.

Antwoorden (2)

In principe moet er ook ( met moeite maar toch...) een babyhoofdje doorheen passen ( 10 cm breed ) dus te groot wordt dan wel heel groot en 10cm dik lijkt mij bijna onmogelijk. Het zal eerder temakrn hebben met: onervarenheid van 1 of beide parters, gebrek aan opwinding ( zenuwen? ) bij de vrouw ( als je daar op doelt wbt " past niet" of "te groot" dan kan glijmiddel een hulpmiddel zijn om e e a te vergemakkelijken maar kan ook komen omdat de vrouw er niet san toe is dud moet je dat respecteren en kijken hoe je en of je het wel echt wilt beiden. Neem de tijd en sex is zoveel meer dan " de daad" "penetratie" " piemel erin" ga eerst wat uitgebreider onderzoeken wat jij wilt en of de ander dat ook wil... pak het dus voorzichtig op en liefdevol en vooral zachtjes en geen " geram m.erin...gedrag..." kijk vooral geen porno dat is 99% niet representatief en vaak resoectloos en te hard voor hoe het de eerste keer zou moeten zijn en heeft visieel.ook nogal wat haken en ogen over hoe een bloot mens eruit ziet... praat vooral en vraag vooral tijdens de sex en zorg dat je op.je gemak bent en niet zo van: zometeen komt mn zus thuis of je moeder....dat soort dingen is jeit echt relaxed. Als dr vrouw een stevig hymen ( maagdenvlies) heeft zoald ik dat had is het pijnlijk en een bloedbad gegarandeerd ( een handdoek eronder is dan geen overbodige luxe en die is zo verdwenen ipv een heel laken...wees voorallief vooral lief rn geduldig met elkaar en voel.je niet mislukt of suf als.het niet lukt Het vergt oefening en respecteer elkaars lichaam en heb vooral plezier ookal loop te je te kloten lach er gewoon om en niet uit dus... en gebruik een voorbehoedsmiddel (!!!!) Komt wel goed hoor en de lust en frustratie als het niet zo goed wil nog is niet leuk maar he... dat wordt het vanzelf echt wel.als.je elkaar en sex op zich beter leert kennen en vaker doet... niet hassten niet stressen ( gezonde spanning/ zenuwen zijn normaal en niet alles in detail lopen opscheppen tegen je maten....respecteer haar privacy dus 100% = wel.zo netjes ook.... en trouwens: hoe groot heb je het dan over? Lengte x omtrek in echt stijve toestand? Want echt heel groot kan een probleem zijn wbt de anatomir van een vagina... vooral lengte is dan het probleem meestal...omdat je dan in je buikholte e e a " raakt" ( auw) of dat de vagina niet diep genoeg is dan rekt het te veel/ver en dat kan ook zeer doen...
2 weken geleden
Thecis
2 weken geleden
De basis van de boodschap snap ik, maar het is niet echt helder of duidelijk opgeschreven. Het is alsof de gedachtes rechtstreeks getypt zijn. Na ca 8 regels ben ik daarom ook opgehouden met lezen.
Vanwege die reden vind ik het een min waard, maar aan anderen om het ook daadwerkelijk te geven.
Cryofiel
2 weken geleden
Eens, Thecis. Ik kon deze tekst ook niet uitlezen.
Babayaga
2 weken geleden
Sorry daarvoor (adhd...) , ik bedoelde
het goed er zijn alleen veel details en redenen waarom ' groot geschapen' soms lastiger is en vaak ligt het helemaal niet aan de piemel maat vandaar. Lees het hardop is de tip.van mijn vriend. Ik schrijf idd zoals ik denk maar dat wil niet zeggen dat het onleesbaar is en je maar opgeeft...ik heb er echt wel iets over te melden en ervaring++ wat dit onderwerp betreft dus probeer het nog een keer (hardop) en doe er iets mee met deze tips. Dat is voor de samenwerking van het toekomstige bedgymnastiekteam-maatje en jezelf wel zo prettig... met veel sorries voor de typo's dankzij het 7e gebroken samsung scherm...
Vincent
een week geleden
Hallo Babayaga,
Ik heb het over een penis van 25 cm lengte en behoorlijke dikte. Mijn ervaring is namelijk dat het soms kan afschrikken bij de eerste keer seks met iemand.
Thecis
een week geleden
@Babayaga
Ook schrijven is een vorm van communicatie. U krijgt van meerdere personen terug dat dit zeer moeilijk tot niet leesbaar is. U geeft daarbij aan dat u schrijft wat u denkt, maar dat dat niet betekent dat het onleesbaar is. In feite ontkent u wat er terug gekoppeld wordt. Het geven van een (goed) antwoord is niet zomaar een en ander op papier zetten en hopen dat een ander wel oppikt wat je bedoelt. Het maken van een antwoord is in feite als les geven. Dat is (bot gezegd) niet voor iedereen weggelegd. Tuurlijk heb ik het antwoord helemaal gelezen (ik heb artikelen van tientallen pagina's gelezen die nog droger waren dan de Sahara en om eerlijk te zijn was de Sahara interessanter). Maar de gemiddelde persoon zal dit antwoord na een paar regels weg leggen. Daarbij geeft u daarna aan dat we het dan maar hardop moeten lezen. Wij zijn niet met u getrouwd of iets dergelijks.
Thecis
een week geleden
Ik snap dat er ervaring aan uw kant is, maar het blijft een woordbrij met gedachtes die van de hak op de tak springen (wat begrijpelijk is gezien de ADHD, maar dat verandert niets aan het resultaat). Een goed antwoord wordt opgebouwd, is logisch, herhaalt eventueel een conclusie. En niet iedereen doet dat, dat snap ik. En dat hoeft ook niet altijd, maar dit vind ik een ander uiterste. En dat geef ik open en eerlijk aan zonder iets te willen veroordelen. Ik vind het dan ook jammer (nogmaals) dat er zo gemakkelijk overheen gestapt wordt. U heeft een handicap en niet iedereen kan of wil zich aanpassen (zo heb ik ook een handicap waar niemand rekening mee gaat houden, ik moet aanpassen, elke dag weer). Wellicht dat u er iets mee kunt doen.
Gemiddeld heeft een man in erectie een penis van 15,23 cm (gemiddeld is niet hetzelfde als normaal) de gemiddelde omtrek is 11,6 cm.

De Amerikaan Jonah Falcon heeft officieel de langste penis ter wereld: 24 centimeter in slappe toestand, 34 centimeter bij erectie, en 16 centimeter in omtrek.

Een vagina is 7 tot 10 cm diep en gemiddeld 2 tot 4 cm in doorsneden. De meeste vrouwen zouden met hun vinger de baarmoedermond kunnen aanraken. Als een vrouw opgewonden raakt kan haar vagina dieper en breder worden. En zou de lange penis of dikkere penis geen probleem moeten zijn.

1 op de 10.000 mannen schijnt een penis te hebben van meer dan 22cm in opgewonden toestand. In mijn pubertijd had een vriendin van mij pijn bij het vrijen. Haar vriend beukte tegen haar baarmoedermond aan. Ik vond dat gek en besprak (zonder haar naam te noemen) dit met mijn vader. Hij vertelde, dat er een man in millitaire dienst was, die zo groot geschapen was, dat zijn verloofde ook zo'n pijn had. Die man heeft moeten leren om niet te diep te gaan om haar van pijn te behoeden. Ze zijn getrouwd zover mijn vader wist.

Mijn vriendin hield het niet uit met die groot geschapen vriend en hij schijnt vaker tegen dat probleem aangelopen te zijn. We zijn hem uit het oog verloren, dus geen idee hoe zijn leven verder is vergaan.
5 dagen geleden